Rankos išduoda moters amžių

Teksto dydis:

Rankos išduoda moters amžių

2013 bal. 2 12:00

Visoms mums norisi sulėtinti laiką ir bent išoriškai atrodyti jaunesnėmis. Dabar nieko nebenustebins galybė preparatų ir procedūrų veido odos priežiūrai. Dauguma moterų tuo su malonumu naudojasi, tačiau daugelis pamiršta, kad aplinkiniai pastebi ne tik veido odą. Taip, mes turime omenyje rankų būklę.
 
Pradėsime nuo plaštakų, juk tai žmonės mato ir žiemą, ir vasarą. Čia ir slypi pagrindinė problema: juk rankų odą neigiamai veikia visi nepalankūs klimato veiksniai. Kodėl ignoruojame rankas, kai žvelgiame į veidrodį pastebėdamos tik veidą ir šukuoseną? Tai klaida, kuri laikui bėgant gali baigtis liūdnai.
Rankų odos ypatybė ta, kad išorinėje jos dalyje labai nedaug riebalinių liaukų ir beveik nėra poodinio riebalinio sluoksnio. Raginiame sluoksnyje (viršutinė odos dalis) yra apie 20% vandens. Dėl specifinių apkrovų, rankų oda labai jautriai reaguoja į riebalų ir drėgmės trūkumą. Ji gali išsausėti, sukietėti, imti šerpetoti. Drėgmės trūkumas gali lemti odos senėjimą ir negražią išvaizdą. Norint to išvengti, reikia visų pirma aprūpinti visą organizmą drėgme. Kasdien išgerkite pusantro-du litrus gryno vandens. Esant drėgmės trūkumui organizme, pirmiausia nukenčia oda.
Kitas žingsnis gražios odos link – reguliarus kaukių ir vonelių rankoms naudojimas. Nustatykite odos tipą (sausa ar riebi) ir pagal tai pasirinkite atitinkamą receptą procedūroms. Reguliariai skirdamos dėmesį odą aprūpinsite ne tik drėgme, bet ir maitinamaisiais elementais.
Maitinamąsias procedūras reikia atlikti po valomųjų. Geriausia rinktis valomąsias priemones su normalios odos pH (5,5-6,5).
Taigi oda švari ir pamaitinta. Dabar ją būtina apsaugoti. Patikimiausia priemonė – ten, kur patogu, naudoti gumines pirštines arba apsauginį kremą.
Gan dažnai išdavikiškai sušiurkštėja alkūnių oda. Paprasčiausia ir efektyviausia profilaktika – po dušo masažuokite alkūnių odą plaušine, o paskui patepkite maitinamuoju kremu.
Rankų išorinis vaizdas labai priklauso nuo raumenų ir sausgyslių būklės. Esti du variantai, kaip pagerinti ir sustiprinti rankų raumenyną. Tai masažas ir fiziniai pratimai. Turime gerų naujienų – norint tai daryti, nebūtina lankytis masažo kabinetuose ar sporto klubuose. Pateiksime paprastus ir efektyvius plaštakų savimasažo būdus. Ši procedūra ne tik pagerins odos būklę ir išorę, bet ir teigiamai paveiks vidinių organų veiklą.
 
Savimasažas ir mankštos pratimai

Savimasažą pradedame nuo trynimo arba glostymo. Judesiai tie patys kaip ir muiluojant rankas. Trukmė – apie 1 minutę.
  • Aktyviai mankštiname sąnarius. Dešimt kartų stipriai suspausti kumštį ir lėtai atleisti; dešimt kartų stipriai suspausti kumštį ir su jėga atleisti.
  • Kiekvieną pirštą mankštiname du tris kartus iki pat galiukų, iš visų pusių.
  • Užbaigiame plaštakų trynimu.
Procedūros trukmė – 6 minutės.
 
Toliau būtina pamankštinti pečių raumenis. Tam tiks tokie pratimai.
  • Pasistiebiame ant pirštų, rankos į šalis – į viršų (įkvepiame). Nusileidžiame ant visos pėdos, rankos žemyn (iškvepiame).
  • Rankas sulenkiame per alkūnes, plaštakos – prie pečių. Sukamieji judesiai pečiais pirmyn ir atgal.
  • Pakeldami rankas į viršų, vienu metu su jėga suspaudžiame ir atleidžiame pirštus.
  • Atpalaiduojame plaštakas, pakeliame rankas į viršų ir į šalis, papurtome.
  • Suglaudžiame delnus priešais krūtinę, suspaudžiame pirštų galiukus. 
Atkreipkite dėmesį, kad kone visus šiuos pratimus ir savimasažą galima atlikti ir darbo pertraukėlės metu. Maksimalaus efekto pasieksite derindami pasyvias procedūras (kaukes, voneles) su aktyviu rankų raumenų veikimu.
 

Komentuoti