Vyrai ir dieta

Teksto dydis:

Vyrai ir dieta

2012 lapkr. 10 07:09

Moterys pavydi vyrams, kad jiems atsikratyti antsvorio kur kas lengviau, dėka greitesnės medžiagų apykaitos ir didesnės raumenų masės. Be to, vyrai nepatiria nuolatinių hormonų svyravimų, nėštumo, todėl jiems netenka matyti svyruojančios svarstyklių rodyklės. Vyrams pasisekė dar ir todėl, kad jie retai kada valgo pagauti emocijų. Todėl nenuostabu, kad dauguma dietų skirtos dailiosios lyties atstovėms, o vyrams jų dažnai neprireikia.Tačiau tyrimų duomenimis ir vyrai šiandien vis dažniau skundžiasi antsvoriu, mat jo turi 33.3% vyrų ir 35.3% moterų. Tai beveik apyligis skaičius.

Vyrai nesilaiko dietų?

Gerai tai ar blogai, moterys eina koja kojon su dietomis. Moterys susikoncentruoja ties išvaizda jau paauglystėje ar dar anksčiau, lygindamos žodį “plona” su žodžiu “patraukli”. Daugelis dietų planų sukurti, kad patrauktų moters akį. Dažniausiai siūlomos dietos apsiriboja salotomis, vaisiais ir kitais mažo kaloringumo produktais, o kur jautiena? Kur alus? Vyrai į svorio metimą dažnai žiūri kaip į moterų reikalą ir jaučiasi nekaip, jei prireikia laikytis dietos. Daugelis moterims skirtų dietų planų vyrams netinka, nes jų organizmas reikalauja daugiau kalorijų ir kitokių maisto produktų.

Ko nori vyrai?

Daugelis svorio reguliavimo specialistų sutinka, kad vyrai svorį meta dėl kitų priežasčių, nei moterys. Vyrai nėra tiek susirūpinę išvaizda, kiek dailiosios lyties atstovės, todėl pasiryžimas numesti svorio ir suvokimas, kad to reikia, trunka kur kas ilgiau. Pablogėjusi sveikatos būklė, 2 tipo diabetas, hipertenzija, miego apnėja ar širdies smūgis tai puiki motyvacija vyrukams atsikratyti antsvorio. Kita priežastis, noras tapti sportiškesnės figūros, todėl daugelis vyrų laikydamiesi dietos mielai sportuoja.

Dietos programa + vyras = puiki figūra

Dietų, sukurtų specialiai vyrams, nėra daug, tad belieka mokytis maitintis patiems arba kreiptis į dietologus, kurie pastaruoju metu ima skirti dėmesio ne tik norinčioms numesti svorio moterims, bet ir vyrams. Gerų patarimų, norintiems atsikratyti antsvorio vyrams, negaili užsienio firmos “Weight Watchers” ir “NutriSystem”. Dietos planą galima užsisakyti internetu. Dietas siūlančios kompanijos pastebi, kad vyrai dažnai labiau laikosi disciplinos ir aktyviau siekia užsibrėžto tikslo, nei moterys. Kitas iššūkis vyrams – svorio kontrolė po dietos. Svorį palaikyti padeda sportas ir tinkama mityba.

Vyras atsikratė antsvorio, o kas toliau? Kaip žinia, daugelis vyrų nelabai domisi sveika mityba ir dažnai valgo tai, ką paruošia žmona arba kas papuola po ranka. Kur kas blogiau jei vyras gyvena vienas, nes ištrūkus iš mamos naminio maisto pasaulio dažnai imama maitintis kavinėsė, greito maisto užkandinėse, o vakarai praleidžiami prie televizoriaus ekrano arba kompiuterio su alaus bokalu ir pakeliu traškučių. Jei numetus svorio vėl grįžtama prie tokio mitybos režimo, atauga ir numesti kilogramai. Taigi, kaip vyrams palaikyti stabilų kūno svorį?

Mitybos specialistai pataria pabandyti gaminti namuose, imti sportuoti. Dėka augančio susidomėjimo vyrams skirtomis dietomis, kas yra sveikintinas dalykas, stipriosios lyties atstovai gali pagerinti figūros būklę ir sveikatą. Be to, dėka interneto, dabar net nebūtina lankytis pas mitybos specialistus ir dietos planą galima užsisakyti tiesiog internetu. Daugiau jokių salotų ir mineralinio vandens: tegu vyrai valgo tikrą maistą, vadovaudamiesi jiems skirtomis dietomis.

Štai 1800 kalorijų vyriškos dietos plano pavyzdys:

Pusryčiai (440 kalorijų)

  • Pusė puodelio grudų dribsnių, pjaustytas bananas ir liesas pienas. (400 kalorijų)
  • Didelis gabalas meliono ar bet kokių uogų porcija. (40 kalorijų)
  • Arbata/kava.

Rytinis užkandis (230 kalorijų)

  • Pilno grūdo apskrita bandelė ir du šaukštai tepamo sūrio.

Priešpiečiai (420 kalorijų)

  • Pitos suktinukas su neriebiu majonezu ir bet kokia liesa mėsa, pomidorais, agurkais, svogūnais, salotomis, burokėliais. (300 kalorijų)
  • Stiklinė apelsinų sulčių. (120 kalorijų)

Vakaro užkandis (130 kalorijų)

  • Riekė pilno grūdo duonos. (75 kalorijos)
  • Šaukštas riešutų sviesto. (105 kalorijos)

Vakarienė (425 kalorijos)

  • Kalakuto krūtinėlė arba liesas kepsnys.
  • Stiklinė ryžių arba makaronų.
  • Stiklinė špinatų.
  • Morkos.
  • Arbata/kava.

Naktipiečiai (130 kalorijų)

  • Pusė puodelio lieso jogurto, šeši graikiniai riešutai.
  • Arba kaušas neriebių ledų su uogomis.

Šaltinis: thedietchannel.com; annecollins.com

Komentuoti